A webáruház egy eszköz, aminek támogatni kell céljaink elérését
ha a jelenlegi rendszer már nem segíti, inkább hátráltatja azt
keresni kell egy olyat, ami támogatja vállalkozásunkat és igazodik az igényekhez.

3+1 tipp, hogyan kommunikáld a karácsonyi ajánlataidat webáruházadban

Október végén, november elején elkezdődik az online értékesítés legkiemelkedőbb időszaka. A karácsonyi ünnepekre mindenki nagyon készül és egyre jobban "nyílik a pénztárca". 
Ebben az időszakban háttérbe szorul a spórolás és a látogatók nagyobb eséllyel szavaznak bizalmat neked és költik el a te webshopodban az ajándékokra szánt büdzséjüket.
A Chiro Marketing összegyűjtött 33 szuper marketing tippet, ami segít neked felkészülni az idei ünnepi szezonra.


Lássuk hogyan tudod kommunikálni a webáruházadba érkezők számára a karácsonyi ajánlatokat

 
  1. Használj a főoldaladon bannert. 

    A főoldali banner az egyik legjobb eszköz arra, hogy felhívd a látogatóid figyelmét a különleges és aktuális ajánlataidra. 
    A főoldaladon landoló látogatók ezt a területet látják meg elsőként. Ez a tartalom még az első hajtás felett van, így biztos lehetsz benne, hogy a látogatóid jelentős százalékához eljuttathatod a kiemelt ajánlataidat, ünnepi kuponokat és kedvezményeket.

    A főoldali banner hasonló elven működik, mint az offline üzletek előtt megjelenő molinó. A járókelők, vagyis a látogatóid meglátják és ha tetszik nekik, az ajánlat becsalogatja a őket a boltodba. Esetünkben pedig a webáruházad legfontosabb aloldalaira.


     
  2. Jeleníts meg akciós termékeket a főoldalon.

    A legtöbb webáruház rendszer automatikusan összegyűjti az akciózott termékeket, így neked nem kell manuálisan kiválasztani azokat. 
    Az akciós termékek ajánló modullal már a főoldalon megmutathatod karácsonyi kedvezményeidet, amit akár át is nevezhetsz "karácsonyi akciókra", vagy "karácsonyi ajánlatainkra".

    Miért éri meg már a főoldalon megjeleníteni?

    Sokan várnak arra, hogy 1-1 kiszemelt termék ára csökkenjen, így kedvezményesen juthassanak hozzá. 
    Az akciós termékeket lehetőleg közvetlenül a főoldali bannerek alatt jelenítsd meg, hogy minél több látogatódat el tudd érni a kedvezményes ajánlataiddal.

     
  3. Használd az örökzöld Popupokat.

    A hagyományos felugró ablakok segítségével is kommunikálhatod a kedvezményes ajánlataidat különböző preferenciák alapján.
    Megadhatod, hogy mennyi időnek kell eltelnie a felugró ablak megjelenéséig, vagy egy utolsó ajánlattal megpróbálhatod elérni azokat, akik épp elhagyni készülnek az oldaladat. 

    Amennyiben jól állítod be a felugró ablakot, akkor személyre szabottan a megfelelő helyen, megfelelő időben a megfelelő ajánlatot tudod megjeleníteni a látogatóid számára. 


     
  4. Szegmentáld, hogy milyen tartalmak jelenjenek meg az ideális vásárlóidnak egy beépített tartalom (embeded) megoldás segítségével.

    Ez a lehetőség sokat tud javítani a marketing kampányaid hatékonyságán például azáltal, hogy a különböző forgalmi forrásból érkezők számára más és más ajánlatot tudsz megjeleníteni. 
    A beépített tartalom teljesen összhangban van a webáruházad megjelenésével és tartalmi elemeivel, mégis több szempont szerint tudod szegmentálni, hogy kiknek és hogyan jelenjen meg az ajánlatod.

    Az embeded tartalom tehát nem egy popup vagy egy side message, hanem a szöveges és képi tartalom szintjén jelenik meg, így nem zavarod meg a látogatód a böngészés közben, de hatékonyan tudod irányítani a tartalomfogyasztását és nagyobb eséllyel érhetsz el nála olyan interakciókat, amik a vállalkozásod számára előnyösek.

    Hogyan használd?

    Tegyük fel, hogy ebben az időszakban a visszatérő vásárlóidnak szeretnél 10%-os kedvezményt adni, de az új látogatóidnak 20%-ot adsz.

    Ehhez nem kell két landoló oldalt készítened, mert az embeded segítségével, ugyanazon az aloldalon, mégis eltérő tartalommal tudod megjeleníteni a webáruházban a kedvezményeket. Vagy vegyünk egy másik példát: csak a Facebook kampányból érkező látogatók számára szeretnél valamit kommunikálni, úgy hogy más forrásból érkező látogató azt ne lássa. 

    Ezt a beágyazható tartalom segítségével tudod megjeleníteni, mintha a webáruház egy eleme lenne. 




    Az utolsó két eszközt az OptiMonk segítségével valósíthatod meg a leghatékonyabban.

    Az OptiMonk egy olyan konverzióoptimalizáló eszköz, amely segítségével a honlapra érkező látogatók részére, a viselkedésüket és az érdeklődési körüket figyelembe véve különböző ajánlatokat lehet kommunikálni, felugró ablakok (Onsite Message) segítségével.

    Próbáld ki a fenti eszközöket és csalj mosolyt a termékeiddel még több vásárlód arcára idén Karácsonykor!

    Sikeres felkészülést kívánok! blush