Mit tartalmaz?
Fontos, hogy a hirdetéseinket is szegmentáltan hozzuk létre, így a célcsoportunknak is megfelelően kommunikálhatunk, akár egyedi ajánlatokkal. Akkor miért ne perszonalizálnánk az oldalra érkező látogatóinkat?
Miért szükséges a szegmentáció?
Nem tudunk mindenkinek egységesen megfelelő ajánlatot biztosítani. Nem ugyan az lesz az igénye egy új, vagy egy visszatérő vásárlónak.
Az OptiMonk segítségével jókor, jó helyen, jó időben, a megfelelő ajánlatot tudjuk nyújtani a látogatóink számára szegmentálva.
OptiMonk kampányokkal:
- Növelhetjük hírlevél feliratkozóink számát.
- Csökkenthetjük az oldal elhagyás számát. (anélkül hagyja el az oldalt, hogy bármilyen információt hagyott volna nálunk, vagy vásárlás nélkül hagyná el az oldalt)
- Csökkenthetjük a kosár elhagyást.
- Vezethetjük a látogatóink figyelmét.
- Népszerűsíthetjük a legjobb ajánlatainkat.
- Ajánlhatunk számára releváns ajánlatokat.
- Gyűjthetünk visszajelzéseket.
- Tehetünk közérdekű bejelentéseket.
- Szerezhetünk több űrlapkitöltőt és még számos funkcióval növelhetjük webáruházunk hatékonyságát.
A leghatékonyabb kampányokat adatok elemzésével érhetjük el. Megvizsgáljuk a Google Analytics-et, ami alapján megkeressük azokat a fejlesztendő, vagy jól működő területeket, ahol a legeredményesebben használhatjuk az OptiMonkot.
Ha nem vagy biztos benne, hogy neked erre van szükséged kérj egy ingyenes konzultációt.